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★★★★★
auf 1627 veröffentlichte Rezensionen
★★★★★
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Letzte Kundenrezensionen
5/5
★★★★★
TADELLOS AUF ALLEN EBENEN - EMPFEHLENSWERT
Lucie H.
Am
nach einem Kauf vom 03/07/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Super Service. Perfekte Lieferung. Und ein wunderbares Produkt. Ein großes Vergnügen
Daniele C.
Am
nach einem Kauf vom 04/07/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Sehr guter Service und schnelle Lieferung
Catherine T.
Am
nach einem Kauf vom 03/07/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Schönheit der Motive, Qualität der Drucke, der Stoffe, der Verarbeitung, Reaktionsfähigkeit und Service, bis hin zur besonders schützenden Transportverpackung. Bei Beauvillé ist alles von hoher Qualität. Danke an dieses Team
Marie-christine B.
Am
nach einem Kauf vom 02/07/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Ausgezeichnet, sehr schönes Produkt, wunderschön auf dem Tisch und wertet unseren Aufenthalt auf,
Françoise M.
Am
nach einem Kauf vom 02/07/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Paket gestern erhalten ich bin begeistert von meiner Bestellung danke
Colette B.
Am
nach einem Kauf vom 01/07/2022
Übersetzte Rezension
2/5
★★☆☆☆
Ich bin von den Farben enttäuscht, da ich die Tischdecke auf dem Computerfoto mit einem grau-taupefarbenen Hintergrund gesehen habe und nicht mit einem beige-gelben.
Buchheit Guy B.
Am
nach einem Kauf vom 23/06/2022
Übersetzte Rezension
Antwort von
Beauvillé Créateur
Am
Dear Ms. Buchheit,
Dear Customer,
First of all, we would like to thank you for your FFLKEMTZA order placed on our eshop on June 26th.
Following your comment on our website, we are sorry to read that the colors of the products received do not quite match your expectations.
We are particularly attentive to the colors displayed on the photos of our website, which are professionally verified by our art studio.
Despite the care taken to the images so that our customers can see the details of our products accurately, it sometimes happens that the brightness and contrast settings of computer screens show brighter or lighter colors.
We thank you in advance for your understanding and hope that you will maintain your trust in us,
With our best regards,
The Beauvillé team
Dear Customer,
First of all, we would like to thank you for your FFLKEMTZA order placed on our eshop on June 26th.
Following your comment on our website, we are sorry to read that the colors of the products received do not quite match your expectations.
We are particularly attentive to the colors displayed on the photos of our website, which are professionally verified by our art studio.
Despite the care taken to the images so that our customers can see the details of our products accurately, it sometimes happens that the brightness and contrast settings of computer screens show brighter or lighter colors.
We thank you in advance for your understanding and hope that you will maintain your trust in us,
With our best regards,
The Beauvillé team
3/5
★★★☆☆
Ich habe mich für den Kauf von Geschenken entschieden. Ich habe das Paket 6 Tage später erhalten und konnte das Geschenk nicht machen, weil es am Tag meiner Abreise ankam.
Sylvie H.
Am
nach einem Kauf vom 24/06/2022
Übersetzte Rezension
Antwort von
Beauvillé Créateur
Am
Dear Mrs. Hennequin,
Dear Client,
First of all, we would like to thank you for your loyalty to our brand and for your order IUBXSVHKV placed on our website.
Following your comment on our website, we would like to apologize for the longer than usual delivery time.
Concerned about offering an irreproachable service, our teams systematically control all products shipped from our factories in Ribeauvillé to respect our quality standards.
Our workshops having spotted slight imperfections on the products of your order, we had to restart a new manufacture which somewhat delayed the preparation of your parcel.
We hope that you will understand and that you will continue to trust us,
With our best regards,
The Beauvillé team
Dear Client,
First of all, we would like to thank you for your loyalty to our brand and for your order IUBXSVHKV placed on our website.
Following your comment on our website, we would like to apologize for the longer than usual delivery time.
Concerned about offering an irreproachable service, our teams systematically control all products shipped from our factories in Ribeauvillé to respect our quality standards.
Our workshops having spotted slight imperfections on the products of your order, we had to restart a new manufacture which somewhat delayed the preparation of your parcel.
We hope that you will understand and that you will continue to trust us,
With our best regards,
The Beauvillé team
1/5
★☆☆☆☆
Ich habe mein Coli noch nicht erhalten und auch keine Information von dpd. Diese Nicht-Lieferung ist unbefriedigend. Ich bitte Sie, in Zukunft einen anderen Dienst und nicht dpd zu benutzen, um Produkte nach Deutschland zu schicken. C.G. Stuttgart 0 Sterne - aber das ist die Schuld von dpd...!!!!
Christina G.
Am
nach einem Kauf vom 25/06/2022
Übersetzte Rezension
Antwort von
Beauvillé Créateur
Am
Dear Mrs. Grassmann,
Dear Client,
First of all, we would like to thank you for your confidence in our products and for placing your BAMDDIURC order on our website.
Following your comment on our website, we would like to apologize for the longer than usual delivery time.
According to the online tracking of your order, your package is available in a relay point in Ludwigsburg. We invite you to check your mailbox to have access to all information.
Due to the delay in delivery, an incident report was immediately sent to DPD.
We are very sorry that this inconvenience, unfortunately beyond our control, affects your customer experience and hope that you will continue to trust us.
With our best regards,
The Beauvillé team
Dear Client,
First of all, we would like to thank you for your confidence in our products and for placing your BAMDDIURC order on our website.
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According to the online tracking of your order, your package is available in a relay point in Ludwigsburg. We invite you to check your mailbox to have access to all information.
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We are very sorry that this inconvenience, unfortunately beyond our control, affects your customer experience and hope that you will continue to trust us.
With our best regards,
The Beauvillé team
5/5
★★★★★
Perfekt!
Aleth S.
Am
nach einem Kauf vom 24/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Alles zu bester Zufriedenheit, gute Qualität
Rita F.
Am
nach einem Kauf vom 26/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Ausgezeichnete Qualität, schöne Farben, werde ich wieder bestellen.
Julie E.
Am
nach einem Kauf vom 22/06/2022
Übersetzte Rezension
4/5
★★★★☆
Sehr gute Leistung. Dennoch sind die Preise hoch. Es sollte Prämien geben, um fleißige und sehr treue Kunden zu belohnen, was bei mir der Fall ist.
Henri D.
Am
nach einem Kauf vom 22/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Ich bin sehr zufrieden mit meinem Kauf (Geschirrtücher Tahiti), die ich als Deko für den Couchtisch benutze.
Catherine L.
Am
nach einem Kauf vom 21/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Effizienz schnelle Lieferung perfektes Produkt
Christiane S.
Am
nach einem Kauf vom 22/06/2022
Übersetzte Rezension
3/5
★★★☆☆
Ich habe den Artikel nicht erhalten, weil ich nicht wusste, was ich tun sollte, weil ich nicht wusste, was ich tun sollte.
Arlette F.
Am
nach einem Kauf vom 20/06/2022
Übersetzte Rezension
Antwort von
Beauvillé Créateur
Am
Dear Mrs. Faraud,
Dear Client,
We are following up on our telephone conversation of today and would like to thank you once again for your kindness and your loyalty to our brand for all these years.
Regarding your message, we would like to apologize once again for the forgotten gift towel that was supposed to be added to your order.
Indeed, contrary to the information transmitted during your first call a few days ago, your order WSYCNIRWO has been placed outside the sales for an amount exceeding 300 € purchase.
Also, we are pleased to inform you that your gift will be sent today to your usual address via the Colissimo service of La Poste.
With our apologies, we wish you an excellent day and hope to have the pleasure of talking to you again very soon,
Best regards,
Sales Department
Dear Client,
We are following up on our telephone conversation of today and would like to thank you once again for your kindness and your loyalty to our brand for all these years.
Regarding your message, we would like to apologize once again for the forgotten gift towel that was supposed to be added to your order.
Indeed, contrary to the information transmitted during your first call a few days ago, your order WSYCNIRWO has been placed outside the sales for an amount exceeding 300 € purchase.
Also, we are pleased to inform you that your gift will be sent today to your usual address via the Colissimo service of La Poste.
With our apologies, we wish you an excellent day and hope to have the pleasure of talking to you again very soon,
Best regards,
Sales Department
5/5
★★★★★
Perfekt: Empfang, Weiterleitung, Produkt
Liliane C.
Am
nach einem Kauf vom 21/05/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Qualität und Ästhetik
Michèle G.
Am
nach einem Kauf vom 15/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Sehr schönes Produkt gut präsentiert schnell angekommen
Marie-hélène D.
Am
nach einem Kauf vom 09/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Ausgezeichnet!!!
Margaret B.
Am
nach einem Kauf vom 11/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Ein französisches Traditionshaus mit wunderbaren Produkten. Was für ein Glück.
Odile G.
Am
nach einem Kauf vom 11/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Eine stärkere Verpackung anbringen, da das Paket zerrissen ankam. Glücklicherweise waren die Handtücher in Luftpolsterfolie eingewickelt und fielen nicht aus dem Paket.
Paulette S.
Am
nach einem Kauf vom 18/05/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Perfekt
Marie-rose O.
Am
nach einem Kauf vom 06/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Im Moment perfekt Aber das Paket wird in 10 Tagen geöffnet
Christian D.
Am
nach einem Kauf vom 03/06/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Begeistert von meinen Einkäufen!!!
Jocelyne K.
Am
nach einem Kauf vom 06/06/2022
Übersetzte Rezension
3/5
★★★☆☆
Ich habe die Handtücher nicht in der gewünschten rosa Farbe erhalten, sondern in blau.
Marc P.
Am
nach einem Kauf vom 17/05/2022
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5/5
★★★★★
Alles sehr gut abgewickelt , schnelle Lieferung
Roswitha F.
Am
nach einem Kauf vom 29/05/2022
5/5
★★★★★
Raffinierte Produkte von hoher Qualität, die sorgfältig für den Versand verpackt werden. Reaktiver Kundenservice.
Solange L.
Am
nach einem Kauf vom 26/05/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Wunderschönes Produkt, aber der Colissimo-Service ist mies
Marine S.
Am
nach einem Kauf vom 30/05/2022
Übersetzte Rezension
5/5
★★★★★
Super danke
Helena D.
Am
nach einem Kauf vom 31/05/2022
Übersetzte Rezension